Retourneren
Voldoet je bestelling niet aan je verwachting? Dan heb je bij Wonderland Specialty uiteraard de mogelijkheid om je bestelling of een deel daarvan te retourneren. Je kunt je artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Indien de artikelen te laat bij ons binnenkomen of niet aan de eisen voldoen zoals vermeld in de algemene voorwaarden, dan hebben wij het recht de geretourneerde artikelen te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen.
De verzendkosten zijn 8,95 euro voor bestellingen onder de 100 euro . Bestellingen worden vanaf 100 euro gratis verzonden. Mocht hierna een artikel of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de 100 euro uit, dan worden er alsnog 8,95 euro verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Een retour dien je aan te melden via de mail: info@wonderlandspecialty.nl
Meldt hierin de reden van retour.
Je kunt het retour pakket versturen naar:
Wonderland Specialty
Prof. Zeemanweg 6 - Postbus 172
5144 NN - Waalwijk
Nederlands
Graag vragen we je de pakbon bij te voegen of een briefje met het bestelnummer en je naam, dit zodat wij weten van wie het pakket is.
Het bedrag zal na goedkeuring van de retour binnen 14 dagen terug op je rekening staan.
Voorwaarden Retourneren:
- Het retourrecht vervalt als je zelf hebt geprobeerd om het artikel op wat voor wijze dan ook te repareren of te veranderen.
- De retourzending dient binnen 14 dagen na de dag van ontvangst bij ons aangemeld te zijn als retour. Hierna heb je nog maximaal 14 dagen om het te retourneren. Indien de retourzending te laat bij ons binnenkomt of niet aan de eisen voldoet zoals hier en in onze algemene voorwaarden vermeld staat, dan behouden wij ons het recht de retourzending te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen.
- De consument draagt het risico voor retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket altijd met Track & Trace code te verzenden en het verzend bewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij de vervoerder.
- De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden verzonden.
- Houd er rekening mee dat u een artikel kan beoordelen zoals dit ook in een winkel zou mogen. Een verzegeling, vacuümverpakking of stof/lichtdichte verpakking mag niet geopend worden. Eventuele kaartjes, labels of stickers mogen niet verwijderd worden.
- Wij geven geen garantie op elk soort van bedrukkingen of beplakkingen.
- Wij geven geen garantie op ritsen, knopen of elk soort sluitingen.
- Wanneer je een item hebt gekocht welke later in de sale komt, kan dit niet met terugwerkende kracht verrekend worden.
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@wonderlandspecialty.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@wonderlandspecialty.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Zowel het risico van verzenden en de kosten zijn bij een retournering voor rekening van de koper. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat wij de retourzending zo spoedig mogelijk kunnen verwerken. Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn worden mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
Verkeerd artikel ontvangen?
Het kan gebeuren dat de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of incompleet is. Controleer daarom altijd meteen na ontvangst of je bestelling juist is. Mocht je erachter komen dat je bestelling niet klopt neem dan direct contact op met onze klantenservice info@wonderlandspecialty.nl
Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk de juiste artikelen ontvangt.
Wanneer je een item hebt gekocht welke later in de sale komt, kan dit niet met terugwerkende kracht verrekend worden.
Is je bestelling kapot aangekomen? Maak dan duidelijke foto's van de verpakking, zowel de binnenkant als buitenkant, een foto van het verzendlabel en foto's van het kapotte product. Deze foto's kun je naar ons mailen en dan kijken we naar een oplossing. Dit dient binnen 24 uur na ontvangst te gebeuren.
Heb je de doos niet bewaard kunnen wij hier helaas niks mee en zijn wij op geen enkele manier aansprakelijk voor de schade.