Bestellen
Leuk dat je een bestelling wilt plaatsen bij WonderlandSpecialty! Heb je een leuk artikel gevonden? Kies (indien nodig) de maat en kleur uit en plaats deze in je winkelmandje. Uitgekeken? Dan gaan we de bestelling afronden, hiervoor klik je op je winkelmandje en vervolgens klik je op 'Ga door naar afrekenen'.
Nu volgen er nog 4 stappen;
Stap 1: Gegevens
In deze stap word er gevraagd om je gegevens. Vul deze zorgvuldig in en kijk goed na of het adres juist is, in de meeste gevallen kunnen wij deze niet meer aanpassen.
Stap 2: Verzendwijze
Wij verzenden jouw bestelling standaard met PostNL pakketservice of als brievenbuspakketje. Op werkdagen voor 15:00 besteld = vandaag verstuurd.
Stap 3: Betaalwijze
Bij ons kun je via deze weg betalen;
- iDeal
Stap 4: Overzicht
Nu kom je bij het overzicht van je bestelde items en adresgegevens, controleer al deze gegevens goed, nadat je bestelling is geplaatst is het namelijk niet meer mogelijk deze gegevens aan te passen.
Je bent nu nog maar 1 klik verwijderd van het plaatsen van jouw bestelling bij WonderlandSpecialty!
Klik op; Plaats bestelling.
Je bestelling is nu definitief en zal direct door ons worden verwerkt.
Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om een account aan te maken, dit is niet verplicht. Het gemak van een account is dat je bij de eventuele volgende bestelling sneller door het afrekenproces zult zijn doordat je gegevens al bij ons bekend zijn. Ook kun je oude bestellingen eenvoudig weer vinden.
Verzending
Al onze pakketten worden verstuurd met Postnl. De bezorgkosten binnen Nederland bedragen €6,95 per pakket. Bestellingen boven de €100,- worden gratis verzonden in Nederland. Uw bestelling zal binnen 3-5 werkdagen worden verzonden en bezorgd.
Uw bestelling wordt altijd leuk ingepakt met een cadeautje erbij zolang de voorraad strekt. Als extra service krijgt uw standaard twee kaarsen bij aankoop van een kandelaar of waxinelichthouder zolang de voorraad strekt.
Levertijd
Houdt er rekening mee dat de levertijd langer kan duren door feest -en vakantiedagen. Wij zijn helaas niet aansprakelijk voor vertragingen. Wij willen u ten alle tijden helpen met het proces, voor vragen kunt u gerust het contact formulier invullen, dan helpen wij u verder.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zodra we je bestelling hebben ontvangen, kunnen we deze helaas niet meer wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.
Waar vind ik de factuur?
De factuur krijg je via email zodra jouw bestelling is verzonden.
Betaling
De betaalmethodes die wij momenteel aanbieden zijn iDeal
iDeal biedt klanten de mogelijkheid om per eigen bank te betalen.